Bandmeeting today

Om några timmar ska jag dra iväg till Parken för idag anordnas Bandmeeting. Mellan 13-18. Kommer vara band som spelar och Morgan från Krister i P3 är konferencier. Men det huvudsakliga syftet med Bandmeeting är att fungera som en mötesplats för musiker. Letar du efter en ny basist eller ny sångerska, vill träffa skivbolag, mingla eller bara lyssna på bra musik är det antagligen något för dig. Blir fint det.

Vill också tipsa om när jag spelar nästa vecka också på Student09:s kickoff. Tyvärr kan nog de flesta av er som läser detta ändå inte gå i och för sig då det bara är för nya studenter vid GU. Hmm.

Christian i Fibes Oh Fibes!

Christian i Fibes Oh Fibes!


Jaja kul kommer det bli och väldigt bra musik tänker jag. Kommer vara på Trädgår’n och Jaqee och Fibes oh Fibes! kommer spela. Min roll i det hela blir att K103 står för alla dj:s som spelar under kvällen. Är i väldigt gott sällskap tillsammans med bland andra Bassline Express och Grooveradio, och jag kommer sköta musiken på uteserveringen! Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska spela dock… Ska jag våga gå hårt ut och technofiera de små liven? Dansant ska det bli i alla fall.
Jaqee

Jaqee

OCH denna gången kommer jag ha hangarounds med mig haha Mer kvinnor i DJ-båsen! Detta kommer jag inte sluta förespråka förrän det blivit en realitet. Alldeles för trött på att se stora gäng lönnfeta män bakom skivspelarna. Dags att vi utnyttjar att vi är snyggare och mindre swetty.

Kan verkligen inte sluta lyssna på Sweet disposition. Så avslutningsvis, tre med Temper Trap bara för att du faktiskt måste upptäcka dem. Lika mycket som du måste ta en titt på Wild beasts. Men de verkar jag lyckats pracka på rätt många redan så framgången är ett faktum.

Sweet disposition

Science of Fear

The drum song. Live, bara för några dar sen. Lite skränigt först men börja kolla efter typ en minut. Dedicated to my brother🙂

1 kommentar

Filed under Klubb, Musique, Sandra spelar skivor

One response to “Bandmeeting today

  1. bro

    A+
    och
    A+++ att du spelade modest mouse på avenyn!

Kommentera

