Kanye loosing control

Jag blev så upprörd här att jag måste dela med mig. Kanye West har väl aldrig visat sig va en speciellt skön kille. Visst ska man tro på sig själv, skitbra. Även om det i hans fall oftast resulterar i en nästintill överdriven förälskelse i sig själv och sin egen musik.

Men han visa på MTV:s VMA:s att han inte respekterar någon annan än sig själv heller. Ja möjligen Beyoncé då när han precis när Taylor Swift mottagit sitt pris för bästa kvinnliga video dissar henne genom att säga att Beyoncé faktiskt gjorde den bästa kvinnliga videon typ någonsin! Lilla Taylor står helt chockad på scen och vet varken ut eller in.

Jag är inte något Taylorfan. Believe me! Men så oskönt att dissa någon såhär. Fy fy Kanye. Nu tänker jag inte lyssna på Heartless på minst en vecka.

Kolla på klippet här!

2 kommentarer

Filed under Musique, TV

2 responses to “Kanye loosing control

  1. Fast du har väl inte glömt det här?

    • micksa

      hahahahaha måste säga att jag är glad att jag missat det tidigare för att få mig ett lyckans skratt nu. Is he for real?

      Micke skickade denna till mig innan med. Kommer bli måååånga jokes i den här stilen framöver😉

Kommentera

