Mumford & Sons – Little Lion Man

Kan inte sova. Så jag googlar. Eller är det mitt googlande som gör att jag inte kan sova? Oklart.

Klart är dock att videon jag precis mottog från Mumford & Sons är skön. Moulin Rougeatmosfären gör att jag väntar på att Nicole ska träda fram i kulissen vilket hon inte gör, men Mumford & Sons spelar som aldrig förr.

Egentligen på tok för mycket country än vad jag är van vid att uppskatta, men jag rycks med i drivet, energin och den sköna refrängen där mannen erkänner hur mycket han fuckat up.

Kolla på videon här!

1 kommentar

Filed under Musikvideo, Musique

One response to “Mumford & Sons – Little Lion Man

  1. Pingback: Ny musik v.39 «

Kommentera

