Trädgårdsfest imorgon

Imorn blir det pepp på Trädgår’n. Student09 för alla nya studenter i Göteborg. Antagligen mycket bytisar vilket är strålande! Folk från länder längre söderut än Danmark brukar ha klubb och dansmusiksvanan inne så jag tror på dem. Men kom kom och dansa, även om du inte råkar vara förstaårsstudent. Jag hoppar upp och ner på uteserveringen från 17:30.

Peppar inför imorn med följande toner:

Bästa techhousetiteln på länge. Jag har alltid undrat.

Sjukt fascinerad över Style of Eye för tillfället. Grounded är bara för dansant. Förstår inte varför musikgruppen inte höll med mig och ville ha med den på rotationen? Fortfarande lite sur över det. Ska spela den en gång i kvarten som straff.

När folk börjat bli lite fulla och dansanta kommer house/electron in. Extremt mycket disco och svängom som jag tror att alla har lite för lite av i sina liv.

Sjyst är omslaget dock...

Sjyst är omslaget dock...

Ja och på tal om något helt annat. Lyssna precis på nya EP:n Sweetheart från älskade Klaxons… Tror inte jag kan definiera bandet som älsklingar längre.

Oj så dåligt det är. Den sega, släpiga rösten hasplar sakta ur sig swe e e harrrt till det ändå segare soundet. Golden Skans är som bortblåst och kvar är en hyllningssång till speedway…

Lämna en kommentar

Filed under Klubb, Musique, Sandra spelar skivor

Kommentera

