Natalie Portmans många sidor

Satt och drömde mig bort till Dalí Dalí-utställningen på Moderna museet i Stockholm. Fastnade i läsning om pr-tricks (kolla in DN, fin artikel) och kom på nåt sätt in på Polanskis reklamfilm med fejkparfymen Greed. Hade jag helt missat.

Ja och reklamen gjorde hur som helst att jag var tvungen att återigen gå in och påminna mig själv om Natalies storhet Har nog alltid gillat henne. What’s not to like? Grym skådis som pluggat på Harvard och gestaltat Amidala (geekpoints till mig som jag tar emot med glädje). Men best of the best måste vara det här SNL-inslaget. Har du inte sett det har du något fint framför dig. Hon är helt fantastiskt gangsta.

Men Natalie. Vad hände här? Fast vad man inte gör för ett gäng yen?

Lämna en kommentar

Filed under Film, Musique, TV

Kommentera

