Jonna Lee gör MQ

När jag flängde runt på stan tidigare idag kom jag på mig själv med att stå och hänga mot en reklampelare. När jag efter en stund reflekterade över reklampelaren, fascinerades jag över modellens vackra, vita, blanka hår. (Som numera trofast silveschampoanvändare fascinerar vitt hår mig lite mer än normalt)

Jag var tvungen att kolla både en och två gånger men kom fram till att det borde vara Jonna Lee i platthårsstyling, och visst var det så. Fick det precis bekräftat i Resumé. Hon ser fantastisk ut och joinas dessutom av Salem al Fakir. Kan bara intyga att Jonna är sjukt trevlig men Salem verkar vara en liten pärla han med, så bara på grund av detta väljer jag att gilla initiativet.

Sedan tycker jag att MQ:s val av personer varit intressanta för att uttrycka mig obegripligt. Blev vettskrämd av den här Urban Workerkillen i Harry Potterbrillorna häromdan (har de photoshopat upp storleken på hans huvud eller vad är det som är fel med de bilderna?!), och mådde dåligt över Måns Zelmerlöws insats i den juliga tv-reklamen så jag blev glatt överraskad och lugn av att se Jonna istället.

Intervjuade Jonna på Arvika i somras, lyssna på intervjun här!

Lämna en kommentar

Filed under Intervjuer, Musique, TV

Kommentera

