Beatbox-Julia

Sitter hemma för att tjuvskolka och deppa. Kollade på Sjunde himlen och kände mig berörd vilket skrämde skiten ur mig. Men så började Ellen de Generes och jag blev på lite bättre humör. Inte av den otroligt fåniga dansen som jag aldrig förstått syftet med, utan av en tjej som uppträdde. Om gårdagen tillägnades coolaste svenskan Karin Dreijer, är denna dag härmed tillägnad den coolaste kanadensiskan: Julia Dales. 17 år och beatboxar som hon vore tio år äldre och jag hatar att säga det, men tio ggr manligare om vi ska se till beatboxinghistory.

Coolaste beatboxing-baben

Läs mer om Julia här!

Lämna en kommentar

Filed under Musique, Youtube

Kommentera

