Bakfyllehäng på YouTube

Idag ligger jag fullkomligt däckad efter en intensiv helg. Skäms lite över hur många avsnitt av The Hills, Bonde söker fru och Idol jag slösat bort min tid på. Som nån slags framsteg väljer jag nu istället att slösa tid på YouTube.

Var på en minst sagt lyckad och välfylld utflyttningsfest i Vasastan för att sen åka vidare ut till Röda sten och dedikera sinne och kropp till dubstep. All out dubstep mötte Shambler som mötte Bassline express. Grymt bra. Jag brukar personligen oftast tycka att dubstep bara gör sig som festmusik. Men har insett att det även kan funka att lyssna på hemma. Som den nedan till exempel!

Gustav tipsade mig om denna underbara sida som jag myst till en stund nu. Ett fullkomligt lysande musik- och spoken word projekt. Inspirerande och nytänkande.

Kolla in sidan här!

Det här är ju också bara för roligt. Brukar vara en Idolsucker och låta mina söndagar ägnas åt programmen som jag missat i veckan. Denna säsong har dock varit ovanligt trist utan varken störande personer eller intressanta röster. Men kolla in detta. Önskar nästan att jag såg detta live. EPIC FAIL. Stackars flickan.

På tal om roligt. Har du inte sett denna kommer du tacka mig efteråt.

1 kommentar

Filed under Klubb, Musique, Youtube

One response to “Bakfyllehäng på YouTube

  1. i like att du gillade länken. jag fick den av en polare. (@johannestoger)

    ciaoooo!

Kommentera

