Robyn + Röyksopp = sant – igen

The girl and the robot kan vara min favorit-pop-låt från 2009 so far. Föreslår att den som misstror mig pratar med roomie-Sanna då hon kan intyga att den under en (nästan lite för lång) period spelades ett antal gånger per dag.

Då min och Emelies reportageserie kommer handla just om de fantastiska sociala medierna kanske jag redan nu bör sprida lite credd över en av dessa. Twitter är en trevlig uppfinning. Det var just där jag för drygt en timme sen kunde läsa vad Robyn skrev:

In the studio with Röyksopp. The flight in over Bergen was amazingly beautiful.

Så. Twitter och Robyn made my day. Åh vad fint å höra, ett samarbete igen. Det firar vi med att lyssna på The girl and the robot. En gång till. (Och några av de bästa mixarna/tolkningarna förstås🙂 )

Lämna en kommentar

Filed under Musikvideo, Musique, Youtube

Kommentera

