Ny musik v.50

Ganska torrt även denna vecka. Vi hittade lite spännande material i alla fall som motsägelsefullt nog andas pop, Göteborg och muskelmassa.

Nytt med följande:
Låtar/Singlar:
Burning hearts – I lost my colour vision

Kate & After – Snow angel

Good shoes – Under control

Lyssna på Spotifylistan här!

Dåligt med Spotify att tillägga, så njut av You-tube så länge.

Burning hearts – som nästan löjligt mycket påminner om Au revoir Simone… men det är fint.

Good shoes – poppigt med kroppar i total kontroll. En muskligare variant av Call on me videon om du så vill.

Maskinen – Gatan upp. Själv var jag egentligen mest pepp inför nya Maskinensingeln…som så ofta. Men den var ju på nästan sju minuter så i inväntan på en radio version/nån form av egenproduktion, håll till godo med fullängdaren här.

2 kommentarer

Filed under Musique, Nytt på radion

2 responses to “Ny musik v.50

  1. Esau

    Grym blogg Sandra!
    Eftersom du uppskattar ny musik tänkte jag bara tipsa om något fantastiskt – Le Sport har släppt nytt material! Efter deras splittring ’06 trodde jag liksom många andra att det var slutet på en fin era. Men nu kanske de har återuppstått? Sprid ordet! Och du, en mp3:a ska du få också.

    [audio src="http://hem.bredband.net/lesport/mp3/LeSport-LoveInStereo.mp3" /]

    • Vad glad jag blir Esau🙂

      Jag uppskattar alltid, nytt och fint! Le sport är det väl ingen som tackar nej till. Jag hade just fastnat och deppat lite till New Moonsoundtracket så den här kom mycket passande och gjorde mig gladare!

Kommentera

