A home for christmas #3

a home for christmas
Imorgon är det dags. Göteborgs främsta, bästa och allra ypperligaste julkonsert tar plats i Annedalskyrkan. Själv har jag aldrig lyckats vara på plats när detta äger rum, med otäckt bra anledningar, dessvärre inte i år heller då lokaljournalistiken kallar. Trist är det enda ord jag kan komma på, men hoppas att du har vägarna förbi!

Varför är detta event så speciellt då? Jo till att börja med så kommer du mellan 18-23 underhållas av:

Anna von Hausswolff
Göteborgs Indiekör
Hunt
The Medalist
Finn Loxbo
Thee Gutted String

Dessutom kommer dessa artister tolka sina julfavoriter till förmån för Stadsmissionens julaftonsfirande för Göteborgs hemlösa. Givetvis är detta speciellt fint då alla favoritflickorna i Ladyfest har hand om detta ihop med C.O.D.Y. En sista anledning: mellan 18-20 hålls bazaar. Något jag tippar på att du besöker alldeles för sällan! Jag skulle vilja påstå att det inte existerar någon anledning att inte gå dit så jag stoppar där.

Kolla in eventet på Facebook om du mot förmodan behöver vidare övertygelse.

Lämna en kommentar

Filed under Kärlek, Konsert, Ladyfest, Musique

Kommentera

