Berlin for New years!

Dags att dra om en timme cirka. Peppad upp över öronen. Lång resa att se fram emot (?)men det kommer bli så fint att återse Berlin igen. Såg precis att redan den 29:e stannade mitt hjärta av musiklyckan.

Min älskade dj Switch spelar. Herregud jag har velat se denna man i flera år och missat det vart jag än varit. Nu ska det bli av!

Några tips nedan på dans dans dans om du är i Berlin över nyår liksom vi. Lineupen på klubbarna gör i alla fall mig tårögd. Ja jag är en tönt, men bor man i Göteborg är detta fan min julklapp i år.

29:e december:

Switch på Maria Am Ostbahnhof- eventet på Facebook

Weekendfest i fyra dagar, startar 29:e och håller på till 2:a januari. Lovely lineup med Richie Hawtin, Paul Kalkbrenner, Digitalism, John Acquaviva osv osv osv.
Kolla in mer här!

30:e december

Oliver Koletzki, Franklin de Costa m fl på Tresor club

Italoboyz m fl på Watergate

31:a december

Berghain-crazyness-bonanza, alla från Adam Beyer till Marcel Dettmann och Len Faki från Ostgutbolaget. Sista dagen som Panorama bar är öppet btw. (för två veckor framöver bara som jag förstått, men kanske bäst åpassa på om man e sugen🙂 )

New years eve på Watergate med Tiefschwartz, Kiki, Marcus Meinhardt mfl mfl

Silvester with Residents & Friends på WMF med bland andra Modeselektor

1:a januari

Weisse Hasen på Kino international med b la Daniel Bell, Marc Schneider och Moomin

Happy new beat på Arena club

Weiter Geht’S på Watergate med b la Tobi Neumann

2:a januari

Ellen Allien & Sascha Funke på Watergate

Dir erste klubnacht in 2010 på Berghain

Lämna en kommentar

Filed under Kärlek, Klubb, Musique

Kommentera

