P3 Populärintroduktion, releasefest för ETC Göteborg och The Eyepremiär!

Nu har jag varit en dålig bloggerska igen. Till mitt försvar: Berlin made me do it. Efter ett strålande, knasigt tyskt technonyår har jag nu tänkt lugna ner mig och fokusera på ett januari i P3:s trygga famn. Inledde min praktik hos kära Nanavargen på P3 Populär i onsdags.

Första dagen blev också dagen för mitt första, lilla inslag. Roligt roligt! Tipsade om Adam Beyers ankomst till Malmö och hyllade hans betydelse för den svenska technon. Inslaget är ett resultat av den deppiga känsla jag har sedan jag missade honom i Berlin och nu kommer att missa honom i Malmö. Nästa gång dock! Lyssna på inslaget här. (Onsdagsinslaget)

Andra dagen, ja det vill säga idag, har jag mest ringt. Och ringt. Och ringt. Artisterna som vann på P3 Guldgalan förra året tycks inte alls vilja skryta om det året efter. Det är väl ändå lite synd? Har insett att väldigt många svenska kvinnliga artister inte prioriterar promotion och att Afasi aldrig svarar i telefonen. Hoppas på bättre lycka imorgon. Eller nej, fan. Om några timmar…

På tal om fredag som det visst blev precis. På Club Social kommer det vara releasefest för Göteborgsversionen av tidningen ETC. Kommer bli en trivsam tillställning tänker jag. Jag kommer spela skivor mellan 22:30-00:00 och är i gott sällskap med: Carl-Johan Lindqvist, Per Mårtensson och Joel Pustina. Komsi komsi.

Eventet på Facebook

När Social stänger sina dörrar vid 02 blir det premiärkvällen av The Eye. Jag önskar få dansa till Umek… please?

Att det kommer att bli en lyckad kväll är jag i alla fall ganska övertygad om🙂

2 kommentarer

Filed under Klubb, Musique, Sandra spelar skivor

2 responses to “P3 Populärintroduktion, releasefest för ETC Göteborg och The Eyepremiär!

  1. Maria J

    Kul med P3 Populär! Lycka till! : )

Kommentera

