P3 GULD-tippningarna och hur det egentligen gick…

Årets grupp – jag hoppades på: Fibes, oh Fibes! Det blev: Kent
Årets artist – jag hoppades på: Miss li. Det blev: Lars Winnerbäck
Årets nykomling – jag hoppades på: allt utom… Det blev: Erik Hassle
Årets låt – jag hoppades på: Release me. Det blev: Dance with somebody
Guldmicken – jag hoppades på: Jenny Wilson. Det blev: Lars Winnerbäck
Årets dans – jag hoppades på: Adam Beyer. Det blev: Fever ray
Årets hip hop/soul – jag hoppades på: Lorentz & M. Sakarias. Det blev: Stor
Årets pop – jag hoppades på: Miike Snow. Det blev: Deportees
Årets rock/metal – jag hoppades på: Babian. Det blev: Switch opens

FINN NIO FEL

Lämna en kommentar

Filed under Musique

Kommentera

