Lördagen som gick i schlagerns tecken

Schlager definierat

Schlager definierat

Denna blogg ska stå för bra musik. Musik som jag gillar. Musik som jag vill sprida till andra.

Idag sitter vi hemma och kollar på schlager. Vet inte om jag kan försvara detta. Sitter mest och kritiserar, klagar och skrattar. Men fint är det ju.

Sanna tyckte att jag ändå kunde befoga detta med att jag ju måste ”hänga me”. Så. Ikväll hänger jag med. Äter mängder paj, choklad, chips och dipp och kollar på tillhörande Schlagerfestival som en redig svenne.

Lämna en kommentar

Filed under Musique

Kommentera

