2010: Ny musik v.10

Vi fortsätter med strålande musikveckor, kommer galet mycket bra just nu. Det mesta finns på Spotify att njuta av.

Nytt med följande:
Låtar/Singlar:
Slagsmålsklubben – Brutal weapons
White rabbits – Percussion gun
Diplo feat. Robyn – No hassle
Empire of the sun – Half mast
Jamie T – Atlantic city
Petter feat. Magnus Carlsson – Gör min dag
Kate Nash – Doo wah doo

Lyssna på Spotifylistan här!

Stjärna i kanten

Robyn vs Diplo
Ja gör hon oss nånsin besviken? Har lyssnat på denna dancehall/dubsteptouchiga melodi i flera veckor nu och den blir fan bara bättre. Har spelat den ute och visst funkar det även om jag har svårigheter att mixa in den i technon🙂

Den finns inte på Spotify. Inte heller i nån bra version på you-tube… Eftersom den är så fin måste jag dela med mig av den. Har ändå köpt den och hänvisar därför till mitt goda samvete för detta.

Robyn vs. Diplo – No Hassle

Och missa missa inte! Robyn är med i Dom kallar oss artister. TONITE! Den tidigare skallige mannen tipsade mig. SVT2 om cirka 30 minuter! Säsongsavslutning och vem kan möjligen göra det bättre än Robin Karlsson? Fint kommer det bli. Förstås.

Kate Nash
Äntligen är det fantastiska flickebarnet tillbaka. Denna underbara brittiska stämma och de grymt, fyndiga texterna. Jag har längtat efter henne.

Lämna en kommentar

Filed under Gratis musik, Musikvideo, Musique, Nytt på radion, Spotifylistor, Youtube

Kommentera

