Svanen ikväll! Tyred eyes and me and Tellus.

Tyred eyes by Simon Rydén

Sen första gången jag besökte Svanen har jag gillat klubben. Jazzhuset är långt ifrån en flashig klubblokal. Men mysigt. Det e det. Kombinationen av lokalen med sjysta band och tillhörande indiedans gav det en fin tidig bild av Göteborg. Är alltid lika kul att spela där.

I afton spelar Tyred eyes något garagerocksaktigt. Ryktet säger att det ska va väldigt fint. Mathias har varit vänlig nog att fixa en låt så ni kan få ett smakprov. Vi tackar för detta🙂

Själv känner jag mig väldigt sugen på 80’s-hits… hmm men vi får se vad det blir. Dansant hur som helst, jag lovar. Komsi komsi. Från 22-03 är jag där i alla fall och myser i dj-båset.

Tyred eyes – Tired eyes

Eventet på Facebook.

Lämna en kommentar

Filed under Klubb, Musique, Sandra spelar skivor

Kommentera

