Lady Gaga ♥ Beyoncé = Telephonevideo

Åhhh mina fötter värker som aldrig förr. Spela i heels är inte att rekommendera. Hot as hell, men det svider på trampdynorna nu…

Men. Var grymt fint att spela på TUR-mässan. Väldigt bra stämning (vilket det lustigt nog alltid tycks bli när det serveras gratisalkohol och goodiebags…). Jag fick dela ut visitkort redan efter drygt en minuts spelande och en kostymklädd chef kom fram och pratade deep-house. När han namedroppa Danny Tenaglia blev mitt hjärta genast varmt.

Så en fin afton blev det. Nu är jag helt slut och ska lägga mig tidigt som en god flicka. Men först ett tips som får mig att drömma om dåliga flickor. Du har med ganska stor sannolikhet redan sett den. Men har en enda person missat den är jag lycklig över att vara den som introducerar videon.

Jonas Åkerlund är ett geni. Visst säga vad man vill om lättkläddhet och divalater, men dessa kvinnor är fan i mig helt lysande och jag njuter i fulla drag av deras uppenbarelse. Om jag nånsin deltar i en musikvideo hoppas jag också att Jonas regisserar den och att jag får dansa lättklädd ihop med dessa två. Jag har alltid varit kär i Beyoncé men nu börjar jag undra om jag inte fått lite känslor för Gaga också…

Ehh ja just det. Låten är faktiskt sjukt catchy också.

2 kommentarer

Filed under Musikvideo, Musique

2 responses to “Lady Gaga ♥ Beyoncé = Telephonevideo

  1. Som alltid, prima blogg! Har du sett att det finns en Crookersremix… http://199x.org/ Stockholm o Crookers den 9e? Har iaf biljett till Emmaboda, du ska dit?

    • som alltid tack🙂

      Haha klart de gjort en remix, underbart, jag blir fan aldrig besviken av de där två!

      Ja alltså jag kommer förhoppningsvis komma upp till Stockholm inom kort. Hoppas på intervjuer inför min praktik till hösten…

      Emmaboda beror väl på jobbet då. Tror inte det kommer gå. Men joinar dig ju i sthlm i sommar iaf! Får se till å hänga då🙂

Kommentera

