Mingelkväll på TUR-mässan

Helt överupptagen på alla sätt och vis. Hjärtat är förvirrat. Min hjärna vet att fokus bör ligga på att avsluta frilanskursen samt fundera på stora saker som framtiden då ansökningarna till våra praktikplatser ska in. Ja just det ja på måndag!

Pallar inte med den rådande hetsstämningen i skolan så jag blir hemma och jobbar. Uppenbarligen alldeles för sent ser jag nu…

Men väljer att strunta i alla förvirringar ikväll för att spela lite istället. Göteborg & co har hand om TUR-mässan. Giganteventet för resebranschen på Svenska mässan. Givetvis har de en egen sektion och där ska jag spela på en mingelkväll. Ska bi väldigt fint. Var och soundchecka och spana in det igår. Var tjusigt inrett, ljudkille-Kevin var alldeles fantastiskt glad i att prata diskant och dj-bänken var så hög att Emma insisterade att jag skulle bära heels.

Så med gott samvete traskar jag till Korsvägen i höga klackar med väskan full av hiss- och loungehouse. Jag tänker mig att det kommer röra sig åt det här hållet. Lite blandat med nytt å gammalt.

Lämna en kommentar

Filed under Musique, Sandra spelar skivor

Kommentera

