2010: Ny musik v. 13

Ahhh mina praktikplatser är INLÄMNADE! Jag har varit extremt frånvarande den här veckan på grund av detta, men som tur är så har musikredaktionen varit på g trots min frånvaro så vi fick ihop en lista denna vecka med.

Tycker nog inte att musiken är så väldigt spännande den här gången dock. Har svårt att överösa någon av låtarna med lovord egentligen. Däremot ska en viss person hyllas lite extra i ett av banden…

Nytt med följande:
Låtar/Singlar:
Katie Melua – The flood
The Boxer rebellion – Evacuate
30 seconds to mars – This is war
The Postmarks – Go Jetsetter

Lyssna på Spotifylistan här!

Stjärna i kanten

30 seconds to Mars
Vem är det jag tänker på? Åhh nostalgin flödar bara genom att ta hans namn i munnen. Jared Leto. Denna välskapte pojk som blev min och så många andras favorit då han var med i fantastiska serien Mitt så kallade liv. Neve Cambell va emo-deppad och hade problem hit och dit och Jared va givetvis ett av dem. Åhh men va fint ändå.

Numera kan du sukta efter Jared i form av emo-rock-star. Lite mer sot under ögon och i hår bara annars är han ju precis som du minns han. Och se där en skådespelare som kan sjunga också. Visst har vi sett det förr, men klart pojken är värd en bloggomnämning bara för den sakens skull.

Här är en äldre video tills This is war dyker upp.

Boxer rebellion
Denna är också rätt trevlig då🙂 Rock i grottan.

Lämna en kommentar

Filed under Musikvideo, Musique, Nytt på radion, Spotifylistor

Kommentera

