Seamhack med modevisning och annat gött imorgon!

Själv är jag bäst på att sy muffins...

Spenderat dagen på äkta tjejigt vis och tröstshoppat lite kläder. Nån form av förberedelse inför imorgon också kanske? Ska snart bege mig mot en mer dansant tillställning än mitt hem, men måste först en gång till nämna Seamhack där jag kommer spela imorn alltså.

@Nordstan. Från 11-17 är jag där och spelar skivor mellan varven. Kommer vara designers på plats som syr om kläder, bland andra Hanna af Ekström och folk från Ragtime är där så det kommer nog skapas en hel del tjusiga kreationer tippar jag.

Dessutom finns ett gäng symaskiner tillgängliga för dig om du vill piffa till ett par gamla schletna jeans eller liknande. Sen kommer det va lite workshops, och ja modevisningar förstås.

Gjorde en mix till igår som ska spelas på en av modevisningarna. Återigen får Lady Gaga inleda, denna gången med en mashup som gör den lite mer 80-talshittig. Vet inte vad det är med mig och Gaga just nu. Men vi håller ihop.

Modevisning á la Simian et Crystal Castles

A Plus D – Don’t you want my bad romance (Lady Gaga vs. Human League)
Simian mobile disco – Hotdog
Crystal castles – Crimewave (Crystal castles vs. HEALTH)
Röyksopp feat. Karin Dreijer – This must be it

1 kommentar

Filed under Musique, Sandra spelar skivor

One response to “Seamhack med modevisning och annat gött imorgon!

  1. Pingback: Röyksopp & Robyn – The Girl And The Robot « Låtbloggen

Kommentera

