PSYKAKUTEN – här för att stilla mitt och även ditt psyke?

Nej då så illa e det väl inte att det krävs ett besök till psyket. Jag är lite hispig bara. Fyller år imorgon. Förutom den årliga nedstämda känsla jag får av att bli äldre hispar jag även över det smärre i-landsproblemet kring vad ska jag laga till bjudningen på kvällen. Är inte bjudning btw ett ord som borde användas mer?

Men hur som helst. Jag fann en liten räddning i sinnesförvirringen. Tack vare Psykakuten. Vad är detta för tvångsintaget gäng då tänker du. Det är Karolina Stenström (Steso Songs) och Henrik Svensson (Moneybrother/Doktor Kosmos).

De lever upp till sitt namn med en rätt galen Myspacesida. Still knocked är precis så galen som sig bör medan If I could love I would är mer av en radiohit. Jag tar till mig deras förvirrade känslor, känner för titeln och tänker att de förstår mig. Denna kommer jag pusha för att vi lägger upp på radion nästa vecka.

Kuriosa. Duon skriver just nu även på en bok om djur med problem. Hallå. Jag älskar dem okontrollerat redan. Längtar till albumsläppet i slutet av juni.

If I could love I would

2 kommentarer

Filed under Musique

2 responses to “PSYKAKUTEN – här för att stilla mitt och även ditt psyke?

  1. Fy fasen va bra! Se till att skicka över musik till mig så skriver jag om det! Gillar det skarpt!

Kommentera

