HBT-festivalen invigs ikväll!

Missade tyvärr festligheterna förra året av oförklarliga orsaker. Men i år tänkte jag hänga med från start. Hannah nämnde det igår och idag reflekterade jag också över det när jag åkte runt med lite various bussar i stan. Alla dessa regnbågsflaggor! Man fryser faktiskt lite mindre och glömmer sina bekymmer om än för en liten stund bara av att se dem. Det kan jag gilla.

Ikväll är det alltså invigningsfest för fina HBT-festivalen för fjärde året i rad. Jag, Raisa och Helene kommer representa Ladyfest och spela lite skivor under kvällen. @Gothia towers. Lyx all the way.

Lämna en kommentar

Filed under Klubb, Sandra spelar skivor

Kommentera

