Little boy Gaga: Greyson Michael Chance covers Paparazzi

Nej. Lady Gagahetsen kommer inte avta på ett tag. Sanna och jag kom in i någon form av Gagamode igår och började bygga upp en egen dans till Bad romance. Hot as hell. Nu är det en cover jag precis hitta som förlänger Gagaförälskelsen. Såhär säger cover-Greyson själv:

Lady Gaga is a freak but she has so much talent and her style of music is what I would like mine to be when im older.

Han är född 1997. 13 i år. Herregud. Efter mina tafatta försök på mellanstadiets pianolektioner blev ju inte resultatet det här direkt… Trodde de långa pianofingrarna skulle vara tillräckliga för framgång, men nej skillzen fanns aldrig där kan jag väl erkänna nu, även om jag brukar hävda att det var den onde pianoläraren som sabbade för mig.

Lille Greysons cover är alldeles fantastisk. Jag hoppas han aldrig kommer in i målbrottet. Just nu får hans you-tubekanal nya kommentarer varje sekund. #galet

Hoppas sen verkligen inte att du missat originalvideon. Eller så hoppas jag det och så tackar du mig efteråt för sju minuter av fashionistalycka.

Det var länge sen mode och musik kombinerades på ett så nyskapande sätt som just nu i och med Gaga. Ja hon ÄR fan nästa Madonna. Bara att börja vänja sig vid tanken nu.

1 kommentar

Filed under Musikvideo, Musique, Youtube

One response to “Little boy Gaga: Greyson Michael Chance covers Paparazzi

Kommentera

