Lindholmsfavoriten för veckan: Jonathan Johansson – Aldrig ensam

Vi lyssnar på den as I write this little message. Ja jag erkänner. Jag gillade inte Jonathans musik i början. Som jag tyvärr gör ibland så dissade jag hela skivan och tänkte att nej det var inte för mig.

Sen såg vi The Knifeoperan och blev lite förälskade i den där karln på scen. Han var Jonathan.

Sen hörde jag Aldrig ensam. Sen blev det veckans mest spelade i lägenhet Lindholmen. Sannas å min nya låt.

Fina Jonathan förlåt mig. Jag förstår din storhet nu.

1 kommentar

Filed under Musikvideo, Musique

One response to “Lindholmsfavoriten för veckan: Jonathan Johansson – Aldrig ensam

  1. Hannah

    bra insikt!!!

Kommentera

