SR – Stockholm – Selectorsommar

Jaha så då va man i Stockholm då. Lidingö för att vara exakt. Fortfarande rätt sabbad efter den alldeles magiska kvällen på Kulturhamnen och spelningen i förrgår. Trött trött och lite nervös.

Ja om typ bara några timmar är det introduktion inför sommarjobbet. Vi ska slaktas i G-Selectorkunskaper. Sen från och med juli kommer jag bestämma vad du ska lyssna på i sommar hihi Kommer bli så sjukt roligt!

Så nu blir Lidingö min nya ö i några dagar. Sen åker jag ner med musikredaktörerna till Malmö för lite Din Gatahäng. P3 Bar på Babel senare på kvällen. Musikquiz och sen spelar alla musikredaktörer skivor. Tippar på bra kvalitet på musiken det vill säga. Kommer nog spela några låtar jag också🙂

Men nu. En liten godnattvisa. Va med i underbara Little miss sunshine, och numera även den extremt söta reklamen med pojken och kossan… som jag just nu inte har nån aning om vad det va reklam för? Men hur som helst, godnatt!

Lämna en kommentar

Filed under Musique

Kommentera

