My new hip-hopobsession: My chick bad – Ludacris ft. Nicki Minaj

Sen Sunni och jag var på Colorspremiären och dansade arslet av oss till hip hop och RnB (vilket i sig var ganska häpnadsväckande) har jag återigen börjat dansa runt i lägenheten till gamla Busta rhymeslåtar. Visst är det smått tafatta försök då min kropp inte riktigt lyder till de här tonerna och tycks vara skapad för att fuldansa till indie eller sväva till techno. Men gott är det.

Efter den kvällen hade vi storstädning och insåg även att det var alldeles ypperligt att städa till. Speciellt den kommersiella storhitsen verkade nästan göra så golvet svabbade sig självt. Så. Vi skapade en playlist. Låt oss kalla den Hip ho cleaning ho. Nu kan du kan börja putsa porslinet och rista mattorna med ett leende på läpparna.

Men just nu är det denna jag lyssnar på repeat på kontoret.

2 kommentarer

Filed under Okategoriserade

2 responses to “My new hip-hopobsession: My chick bad – Ludacris ft. Nicki Minaj

  1. emelie

    hahaaha även jag börjar skratta vid tanken på mig dansande till denna. och att tänka på dig bounceandes runt ska vi inte prata om.

Kommentera

