Tävling: hjälp mig hjälpa dig att trycka like på techno

Det är stillsamt på jobbet just nu. Igår kom det: en låt. En låt. Inga skivor kom med posten och inte ett enda skivbolag ringde. Som tur var fick jag tre fyndiga samtal av Micke Cederberg vilket vägde upp rejält.

Men lugnt är inte mitt sinne just nu. Lite stressad samt upprymd. Anledningen till detta stressmoment och orsaken till att jag skulle vilja ha din hjälp är följande: jag gillar techno. Jag tycker även att det är förbannat trevligt med house. Det vet du mycket väl om du läst bloggen innnan🙂

Stockholm Underground utlyste en tävling för att få värma för übergrymma Gary Beck på lördag. Det låter väldigt kul tycker jag så jag stressade ihop ett mixtape och entrade tävlingen för några timmar sen.

Det handlar dock om – förutom att de ska gilla mixtapet förstås då – att få så många likes som möjligt på Facebook. Vill du hjälpa mig så går du in på eventet för lördag. Välj någon form av deltagande (verkar krävas för att få fram den lilla glada tummen?) Skrolla sen ner till Coffee in my stomach (av micksa förstås) och gilla den. Fredag 16:00 är deadline!

Det vore givetvis demokratiskt och vackert av mig att säga att du borde lyssna på samtliga mixar och välja den bästa. Det kommer jag inte att säga.

Här är mitt bidrag i alla fall. Döpt av min käraste Emelie. Vi dricker mycket kaffe hon och jag. Har för mig att det var så att hennes mage gjorde lustiga ljud efter några köppar. Sen lyssnade vi på techno.

Men ja hur det än går hoppas jag att vi ses på lördag på Fabriken🙂

Coffee in my stomach by micksa

Lämna en kommentar

Filed under Gratis musik, Klubb, Musique, Sandra spelar skivor

Kommentera

