STYGG – Sleep

Dåligt bloggande. I know. Men förutom den pågående praktiken har jag svåra I-landsproblem. Mycket svåra. Överväger om det är en MacBook Pro 13 tum eller 15 tum som ska ersätta ett förhållande för mig i några år framöver.

Medan jag ligger sömnlös över detta kan du lyssna på lite skönt elektroniskt material som nyligen poppa upp i min inkorg. STYGG är bröderna David Strindberg och Johan Bring och Sleep är första singeln. Elektroniskt & mörkt med en skön industrikänsla. Emelie sittdansade i soffan.

Sen finns det också fyra riktigt bra remixer. Kungen & Hertigen (som jag btw har en sjukt snygg t-shirt från insåg jag) brinner jag lite extra för. Och ja. Howard who säger du? Adam Tensta säger jag. Lyssna på samtliga versioner på Spotify.

Kungen & HertigenTishan. Gissa vilken färg jag valde...

Tishan. Gissa vilken färg jag valde...

Lämna en kommentar

Filed under Musique

Kommentera

