Lady Gaga photoshoot for Vanity Fair

Jag läser väldigt lite modebloggar eftersom att jag finner det fruktansvärt ointressant. Missförstå mig inte. Jag älskar mode –> är väldigt modeintresserad, men modebloggar ger mig sällan så mycket. Vad modebloggerska x förälskat sig i för ny kilklack och vilka kändisar modebloggerska x fick sitta bredvid i vipen skiter jag fullkomligt i.

Sen ska jag inte påstå att jag kräver djupanalyser av texturer och granskande reportage av de stora modehusen (även om det vore extremt spännande också). Men jag kräver åtminstone ett fokus på trender och kläder istället för småflicksdrömmar om flärd och glamour.

Men ja. Nog gnäll. Visst finns det duktiga modeskribenter och det är dem jag försöker vända mig till nu när jag ska göra research inför första riktiga arbetsdagen på P3 Populär imorgon. Mitt första mission är alltså mode. Efter att gnällt en hel del till Emelie nu över bristen på inspiration fann jag som vanligt Lady G. Hon inspirerar mig alltid.

1 kommentar

Filed under Mode, Musique, Youtube

One response to “Lady Gaga photoshoot for Vanity Fair

  1. Pingback: Lady GaGa – Alejandro | Låtbloggen

Kommentera

