Gaga endast iförd djurkadaver

Alltså jag hyllar henne jämt och ständigt för sin kreativitet och fashionabla stil. Men nej nu blir jag ledsen Gaga. Först när jag fick klart att du inte kommer göra några intervjuer när du kommer till Malmö i november. Det var sorgset.

Sen vaknar jag upp till bilden av dig i köttslamsor i japanska Vogue. PETA är rasande. Jag tycker också det är jävligt onödigt. Hmm när jag blir supermegastar ska jag ställa upp i en mellanösternupplaga av VOGUE. Iklädd falaflar.

Lämna en kommentar

Filed under Mode, Musique

Kommentera

