P3 Bar & Festa Med Killar PREMIÄR!

En bild från min gamla klubb Blackout. Med en flicka jag önskar vore med mig på Strand ikväll.

En bild från min gamla klubb Blackout. Med en flicka jag önskar vore med mig på Strand ikväll.

Jag har blivit hemskt dålig på att blogga. Lite sådär så jag skäms över det. Många har hört av sig och frågat hur det går med jobbet och varför jag inte skriver nåt om det. Och ja det borde jag ju. Men det här med heltidsarbete har tagit ett tag att anpassa sig till efter studier i förslappning…

Jag tänker inte lova att bättra mig, men hoppas på ett uppsving🙂 Jag har det jättefint i alla fall. Haft recension om Going the distance, intervju med The Drums, Sissela Benn och Röyksopp. Nu är jag i planeringsstadiet för intervjuer med bland andra Blonde Redhead, Yelle och Kelis! Gå in på hemsidan så kan du lyssna i efterhand!

Nu tänker jag bara peppa inför ikväll. Jobbrelaterat är det också. Åh såklart. P3 BAR har kört ett tag nu, jag har ju bara varit med en gång, i Malmö på säsongsavslutningen i somras. Nu är det höstpremiär på Strand. Tjoho! Hanna kör traditionsenligt quiz först vid 19:30, sen dans med finfina Sara Martinsson från P3 Pop och hennes vänner som går under dj-benämningen Supermix. Kolla in Facebookeventet om du känner ett attendingsbehov.

Kortfattat. Var där 19:30. Man bildar lag om max fyra personer. Man ska helst vara hyfsat bevandrad inom populärkultur. För det är mest det och inget annat som quizet handlar om.

Sen inte glömma. Min vän Eric, a.k.a. Per Hammar kommer att spela ikväll också. Det är Festa Med Killar som har premiär på Marie Laveau igen. Så himla fint. Så det är Per Hammar och en annan fantastiskt dansant technodj vid namn Staffan Lindberg som kommer kötta sönder golvet. Massvis av techno och deephouse tippar jag på. Extremt fin Malmörepresent som jag inte heller vill missa!!! !

Alltså på tal om ingenting. Just nu sjunger en man supersuperhögt. Jag hör det genom taket. Det låter som han sjunger något av en schlagerdänga. Åh tänk om jag har en aspirerande schlagerstjärna på femte våningen? Sara Martinsson pratade lite oväntat om Andrés Esteches comeback idag. Han hade visst gjort Vänsterpartiets vallåt. Tänk om det e Andrés. Det e det nog. Ska gå upp och fråga vad han tänkt å rösta på nu tror jag.

Lämna en kommentar

Filed under Klubb, Musique

Kommentera

