Ny musik på P3 – tipz v.38

Jag hänger ju inte riktigt med så bra som jag gjorde för några veckor sen på P3:s musikfront, det måste jag erkänna. Men jag ska tipsa om det jag gillar mest på rotationen just nu. Gjort en liten minispotifylista, ja den är bland annat just till dig kära Kalle!

Och så några du inte finner på Spotify.

Och. Min nya guilty pleasurelåt. Bruno Mars. Han har den där lite läskiga IDOL-karisman de brukar leta efter. Känslan av att han sjunger för just dig. Ja då jag känner att Bruno sjunger för mig. Och dessutom tycker han om mig precis som jag är. Förstår att du tror att jag är ironisk, men nej. Den här gången är jag inte det. Det här kan vara min nya Stop and stare.

Nu ska jag fortsätta jobba på mitt nya mixtape. Ett mixtape tänkt att peppa lite inför min nästa spelning. Åh kommer bli så sjukt roligt! Men kan inte berätta mer än… Lite småhemligt. Så jag återkommer.

Lämna en kommentar

Filed under Musikvideo, Musique, Nytt på radion, Spotifylistor, Youtube

Kommentera

