Jag & Nelly = lika som bär

Shiet, vi är så himla lika Nelly å jag. Undrar om även han bar på ett groteskt munsår på kinden under de där första åren? Eller var han bara en bad shaver?

Mixen går inte alls nåt bra. Spretar åt alla möjliga techiga håll och får inte alls ihop det. Funderar lite på att ge upp för kvällen. Dessutom är det lite synd om mig. Fått nåt sjukt utslag på kinden så gick till vårdcentralen imorse –> Got me some pills.

Men. Något gott kom ändå ur infektionen. Jag har äntligen hittat min grej. Mamma har pratat om att som DJ eller artist i största allmänhet är det bra att sticka ut. Hennes förslag till framgång var scenkläder. Inte helt fel av mamman, bra tänkt. Men idag insåg jag att det inte var scenkläder utan bara ett gammalt hederligt heltäckande plåster jag behövde = true-Nelly-rip-off.

Du minns väl Nelly. Han som gjorde den här. Sjukt svängig ändå.

Detta är alltså en win win. Jag (och samtliga medarbetare på SR) slipper se de läskiga blåsorna, dessutom blir jag automatiskt lika cool som Nelly en gång var i sin fyndiga accessoar.

Lämna en kommentar

Filed under Musikvideo, Musique

Kommentera

