Mitt nya mixtape – promo inför fredagspremiären av Yaki-Da!

Jobbat ett tag på att få ihop ett nytt mixtape nu. Har skiftat så sjukt mycket och vet egentligen inte ens om den färdiga mixen slutat spreta ens lite… Märker att jag har lite svårt att definiera vad jag spelar. Jag förälskar mig i låtar – inte genrer. Åh herregud det lät pretto. Men jag vet inte, jag har svårt att hålla mig till endast creddig deep house eller köttig techno, plockar helst lite från mycket…

Ja. Det som finns kvar är därför en möjligen förvirrad mix av tech house, techno och electro. Men. Jag står för att det är sjukt bra låtar och att jag skulle dansa sanslöst till samtliga.

Angry birds by micksa

Mixen är tänkt som minipromo inför min spelning på fredag. Ja nu får jag äntligen avslöja vad det är! Det har öppnat ett nytt ställe i Göteborg. YaKi-Da – i gamla BLVD:s lokaler. Tänkt att konkurrera med Avenysteket. Blir sjukt intressant det här.

Promovideo för Yaki-Da

Ska ansvara för det lilla klubbgolvet. Garanterar svett, hoppas på tårar och kanske lite blod. Läs mer om eventet på Facebooook, bland annat kommer Anton Kristiansson, Katakomb och Mighty Mouse spela! Jag spelar 00-04.

Förslag på förfest = Ladyfest på Publik. Bästa göteborgstjejerna har styrt quiz, kulturnatten till ära. De ska spela lite skivor också och helt enkelt förvandla Publik till definition av fredagsmys och sen kommer de bort till mig och dansar och det måste du med!

Nu ska jag låna Patricks telefon och spela lite mer Angry Birds. Ja jag erkänner mitt beroende. Och ja det är givetvis detta beroende av ett iPhonespel som namngett min mix… Ska aldrig skaffa iPhone. Bäst så.

Lämna en kommentar

Filed under Gratis musik, Klubb, Ladyfest, Musique, Sandra spelar skivor

Kommentera

