Fin Göteborgshelg ♥ Yaki-Da

Glad dj


(Förhoppningsvis) glada publiken


Glada och väldans trevliga bokaren Sebastian med Aron

Va en himla fin kväll i fredags. Gosh vad flådigt Yaki-Da va. Blev en grym kväll på alla sätt och vis, och åhh jag kände mig väldigt ompysslad. Så ja, snyggt ställe, snygga människor, snygg service. Mer av Yaki-Da i framtiden!

Sen blev det en i övrigt lugn helg med mycket film och Angry birds. Nu sörjer jag att jag inte kan spela det längre och att jag känner mig lite ensam i min säng. Suck.

Men ska muntra upp mig och låta mig roas av Filip och Fredrik i avsnittet jag missat av Lite sällskap. Nedan kan du också bli lite road av videon jag fick precis. Såhär ser jag uppenbarligen ut när jag spelar. Tänker inte riktigt på att man ändå utstrålar denna seriositet beblandad med diskreta små househopp haha

Lämna en kommentar

Filed under Klubb, Musique, Sandra spelar skivor, Youtube

Kommentera

