Releasefest med Seebach, Antilla, Wijk & Norrsveden på Café Opera

Det här lilla eventet har jag tänkt att släpa med mig Alex på ikväll. Det blir alltså Mickelsson, Klaar, Seebach, Wijk, Antilla och Norrsveden. (Inser nu tydligare än någonsin vilket ospännande efternamn jag har… förlåt pappa men det är inte så artistigt asså)

Men det kan ju bli fint. Lite mingel å så. En musikalisk afton säger Universal. Goodiebag tillägger jag. Jag tänker lite såhär med artisterna. Ta det faktum att Seebach är dansk (jag ska ju gifta mig med en dansk nån gång har jag sagt), Wijk sjunger jävligt bra, Antilla anses va snygg och Norrsveden… ehh va med i IDOL 2004.

Så ja. Tänk vilken superartist/åtråvärd hunk som skapas i och med denna kväll!

Lämna en kommentar

Filed under Gratis musik, Musique

Kommentera

