P3 Bar – Humorhimlen – Populär –> P3 gör Norrköping

Jaha så sitter man i studio fyra i Norrköping då. Ska snart dra iväg på lunch och se vart man kan hitta lite morötter i Nkpg. Ville bara lobba lite för kvällen! HÄR kommer vi hålla till = HUGOz

Vi kör quiz typ halv åtta. Sen fortsätter Humorhimlen med sin humorturné. Sen spelar vi skivor. Jag och Calle på ena golvet, Hanna/Germund/Karin/Micke på det andra.

Jag ställde mig frågande till vad för musik som brukar spelas på HUGO’s och vad det e för ställe egentligen. Fick svaret att det är ungt klientel som gillar pop. Jag sa att jag skulle spela house. De sa oj. Men att de nog kommer att dansa ändå. Tur.

Denna kommer jag nog spela. För den lyssnar jag ju på typ jämt.

Denna är ju ett litet guldkorn också förstås…

Blir det hetsigt (vilket jag givetvis hoppas på!!!) även denna.

Dem Slackers – Let’s Go (Bart B More Lesssgo Remix) by Bart B More

Låt oss bara säga att jag inte riktigt bestämt mig för vad det blir för musik ikväll🙂 Men är du i Norrköping. Kom och häng!

Lämna en kommentar

Filed under Klubb, Musique, Sandra spelar skivor

Kommentera

