Ellie Goulding covers my heart

Okej men tjena, blödigaste rubriken bloggen skådat? Jag tyckte det lät lite vackert och töntigt. Och ja, det finns en anledning till rubriken. Jag researchade Erik Hassle idag då han är återvinningsgäst i morgon i Populär. Då dök den ljuvliga duetten med Ellie Goulding upp som jag väl lite glömt bort. Svårt att göra en cover på mega-Robyn, men de gör det bra.

Sen insåg jag att hon förutom den har gjort så sjukt fina covers. På bland annat Temper trap och Mumford & Sons. Lovely. Så lyssnade jag lite och sen jättemycket och så tänkte att jag måste dela med mig om någon missat dem. Jesper berätta att hon va lite småtrist att intervjua, men hennes tjusiga röst går inte att förneka. Så jag och Ellie säger godnatt med fyra sånger.

Lämna en kommentar

Filed under Musique

Kommentera

