P3 Bar på Strand – med Carl Norén

Åh har haft en massa bra dagar. Va iväg till Norrköping och sände förra helgen och spelade skivor och det va ju alldeles strålande. Shit vilken publik vi hade i Norrköping. Folk var alldeles fantastiska. Hittade ett litet technocrowd som jag kunde dansa med. #win

Sen har jag varit i Göteborg, hängt med klassen och haft det fint. En skön arbetsvecka med Alex Schulman, Sofi Fahrman och Erik Hassle. Blev btw extra-excited idag och skrek rakt ut när han fick en önskelåt och valde denna: (märk väl, en av Sandras favoritlåtar EVER, och anledningen till att den finns i SR:s musiksystem är för att jag la in den där i somras hehe)

Ja och de fina dagarna fortsätter även ikväll. Om några timmar spelar jag på Strand. Jag och Calle å Calle. Ja fokus ligger väl på Carl Norén det ska jag väl inte försöka dölja haha.

Här är eventet. Kom! Carl nummer ett pratade om Electric light orchestra, Calle nummer två om Kylie tror jag.

Men kanske blir det en ganska oinspirerande spelning då jag ställer mig vid skivspelarna för jag kommer nog bara att spela den här. Kanske sträcker mig till en remix också. Robyn gift dig med mig.

Lämna en kommentar

Filed under Klubb, Musique, Sandra spelar skivor

Kommentera

