THE dansant Halloweenhelg is soon to be found: Mayka&Micksa, Chris Liebing och Monday Bar XL!

Halloween - 2007 - Lund

Såhär såg jag ut Halloween 2007

Bästa helgen på gång. Det är nu mitt i veckan. Två dar kvar. Dags att börja värma. #lunchbloggin’

Fredag: Jag spelar skivor ihop med finaste Mayka på Ljunggrens. 21-01. Back to back. Det kommer bli energiskt med mycket electrohouse, bongotrummor, disco och dubstep. Igår fikpeppade vi som fan. Det talades om lösögon, gigantiska påfågelskapelser och nån form av inkletning av olika färger… förslagsvis blåa. Du bör ju helt enkelt komma om inte annat bara för att beskåda kreationerna. Kolla in Maykas blogg här – lovar att du kommer att bli inspirerad!

Efter detta beger jag mig mot Fabriken för att spana in Chris Liebing. Känner du för att hitta en person som kan fungera som nån form av synonym till technon är Chris ett av dina allra bästa val. Chris är tyske megaproducenten som spelat skivor sen 1990. Men trots detta har han aldrig spelat i Stockholm tidigare. About time alltså. Kommer bli mega. Och, missa inte heller Kimono som värmer för Chris. Sjukt duktig.

Lördag: Halloweenfest – Monday Bar XL på Münchenbryggeriet. Tre dansgolv. Jag kommer väl iofs bara hänga på Swedish technogolvet där bland annat Patrick kommer spela, men gillar du tyngre dansmusik så finns det ju två golv till.

Lämna en kommentar

Filed under Klubb, Musique, Sandra spelar skivor

Kommentera

