Populär gör Gamex och Kista

Jag är så trött att ögonen knappt orkar öppna upp sig. Vilket i och för sig delvis beror på att jag medvetet somnade med linserna i för att jag vet hur svårt jag har att få i dem på morgonen om jag är såhär äckeltrött… Men jag har haft sämre anledningar att ta mig upp i gryningen. Vi ska nämligen sända från Gamex. Här är allt jag vill hinna med:

– Tacka Rovio för att ha fått mig spelberoende i o m Angry birds
– Testa Kinect = äntligen få spela med HELA kroppen
– Delta i Streetfighter-turneringen som Chun-Li

Vad jag inte vill hinna med:
– Utmana Måns Zelmerlöv i XBOX 360

Midlake värmer långsamt upp morgonen i mina lurar.

Lämna en kommentar

Filed under Okategoriserade

Kommentera

