Morfar Ginko, Maskinen, Pleasurecraft å Dahlbäck tonite!


Fått sova lite för första gången på evigheter. Underbart. Sen tog jag hand om Joanna som låg utslagen på soffan efter en kamp med SJ under gårdagen. Men snart ska jag försöka hinna med att hänga med Niklas på Gamex, hitta massa ny musik, träffa Sofie och intensivskvallra, dricka fördrink hos Emelie och Martin och sen spela skivor på Morfar Ginko. Känns detta ens genomförbart?

Men ja. Massa fina vänner på besök som jag tvingar till Ginko, hoppas du kan komma också! Kommer bli ganska soft och housigt. 21-01! Sen tror jag det blir att dra vidare mot Berns och Maskinen.

Verkar inte ha något intellektuellt eller ens smått upplysande att komma med idag så det är väl bättre att jag återgår till att leta musik istället. Värmer upp lite mjukt så länge. Ses ikväll!

Och ja va fan. Svartkubb. Glöm ej. Pleasurecraft och Jesper Dahlbäck spelar. MYS i dublett.

01 Alexander Fog La Familia (Original Mix) by TechnoMafia

Umbrella (Unreleased Mix) by Chymera

Lämna en kommentar

Filed under Klubb, Musique, Sandra spelar skivor

Kommentera

