Robyn möter Klubbland och Bodytalk pt. III

Just när du trodde att du fått tillräcklig av din personliga Robyndos så dyker hon upp igen i SVT:s regi. Fin fin intervju med henne här och liveframträdanden som gjorde att jag (totally honestlyspeaking) fick stänga av för jag började gråta. Fine att PMS kan få mig till att böla till Rachel Ray, men det här var nog orsakat av någon övre musikmakt.

Sen damp Bodytalk Pt III ner i min inbox också. Ja det blev ju inte en tredje fullängdare som jag väl skrivit här innan? Tror jag. Men det blev iaf en EP med fem nya låtar. Släpps officiellt den 22:a november. Men kolla in intervjuerna så länge och njut av vår största popexport.

http://svt.se/embededflash/2224393/play.swf

Lämna en kommentar

Filed under Intervjuer, Musique

Kommentera

