Lykke Li – Get some (the video)

Den här låten har grott in i skinnet på mig sen släppet. Tyckte den va helt okej och precis som jag sagt innan så håller jag med Britta Persson om att det är skönt att Lykke äntligen sjunger ut! Jag kände länge att jag ville hylla Lykke som en cool, talanted woman men störde mig lite på att hon gnällde fram orden istället för att sjunga.

Känner mig mer tillfredsställd nu och lägger med glädje upp videon. Tänker Birgitte Bardot, Cleopatra och Lykke i en osande sexig blandning.

Nu ska jag återgå till mitt övertidsarbete. Tagit på mig nästan lite för mycket med två inslag imorgon samt två inslag på onsdag… Men! Lyssna på Populär imorn för guds skull så känns det lite mer värt att sitta här i min ensamhet! Jag recenserar nya Harry Potterfilmen och har hängt i studion med superfina Lissie dancefloor disaster!

Lämna en kommentar

Filed under Musikvideo, Musique

Kommentera

