Min nya mix: Veolia Session

Jag är på liten visit i Malmö. Igår fyllde den allra vackraste av Ozzys år och hon firades med röda volangkjolar, läppstift och vin. Att sen möta upp med alla gamla Lundavänner var ett underbart avslut på kvällen. Blev nästan en lite obehaglig känsla av välbehag (svenskafascister välkomna att hata) av att träffa så många man inte sett på så många månader. Åh jag lever på den varma känslan än idag! Ozzy, Hanna, Linda, Sofie, Christoffer, Jonas, Alex, Josef, Henke, Annika, Frida: ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

I afton spelar Kim på Inkonst ihop med Aril Brikha så det blir en tur dit för technodans. Inga konstigheter.

Men ja, på resan ner igår satte jag ihop en kort, liten warmup-mix. Blev Väldigt skön om jag får säga det själv. Så värm upp med denna och kom till inkonst sen!

1 kommentar

Filed under Klubb, Musique

One response to “Min nya mix: Veolia Session

  1. Ozzy

    Åh love, jag blev minst lika glad över att träffa dig!❤❤❤

Kommentera

