Dagens låt: Housse de racket – Château

Fortfarande lite tärd efter nattåget från Malmö. Är det egentligen någon som kan sova gott på tåg eller är det jag som är missanpassad?

Men har jobbat hyfsat hårt – lite trött och förvirrad bara men ändå – och när jag har jobbat i denna förvirring lyssnade jag på denna. På repeat. Fin liten fransk duo och ny låt från senaste Kitsuné compilation som oftast har ett gäng godingar.

Nu ska jag lyssna på den en gång till och avnjuta säsongens andra lussebulle (min last över jul som uppenbarligen tog fart idag). Antagligen somnar jag i en vacker saffransdoftande koma sen… mmm

Men typ OBS och glöm ej! Imorgon kommer jag för första gången va med i Populär live. Alltså faktiskt helt direktsänt från H&M på Hamngatan! Jag ska hänga runt och checka in den hysteri som kan uppstå när ett franskt modehus vill vara kommersiella för en stund. Lyssna imorn vid 10 så får vi se om jag lever eller blivit nerslagen av små, små fashionistas.

Lämna en kommentar

Filed under Musique

Kommentera

