Rosa julsången 4:e december

Drake – Find your love

Idag har jag köpte en helt sjuk päls. Redan nu ringer varningsklockan för dem som känner mig. Lugn för guds skull, den är givetvis även sjukt fejk. Jag å Ebba trippa in på Beyond retro för jag ville hitta en ny spexig vinterjacka. Hitta först en svart mysig sak men Ebba sa: ska inte du ha en som är liksom. Lite sjukare?

Givetvis skulle jag det. Den trevliga expediten hittade mig sen typ sex olika pälsjackor – försökte konstant tvinga på mig en äkta kaninpäls men nej nej nej. Never gonna happen, bring me the fake ones please.

Jag bad honom att tänka fejk för jag vill inte att det ska ske några missförstånd här. Jag vill ha en sjyst varm jävla jacka som ser lite crazy ut – men inte som att jag butchat ett gäng harar och slängt över axeln. Slutresultatet blev en storslagen skapelse i leopard. Kommer värma mig året runt nu. Ger även känslan av att bära ett ok på mina axlar. Underbart.

Så dags för låt fyra. Lite r’n’b måste även rymmas i julen. Detta är definitivt ett av de bästa släppen i sin genre under året. Drake fascinerade många redan med Best I ever had, vilket också är en fantastisk låt, men jag har fastnat ändå lite mer för den här. Förälskade mig produktionen och den – faktiskt – berörande texten.

Ok så lyssna på Drake och värm dig lite. Jag ska värma mig med Drake i duschen, sen mot förfesten vid Mariatorget.

Lämna en kommentar

Filed under Musikvideo, Musique

Kommentera

