Rosa julsången 23:e december

Anna von Hausswolff – Track of time

Precis i början av året så träffade jag den här tjejen – Anna von Hausswolff. Hon hade börjat hypas i Göteborg och det va Emma som tipsade mig om att jag kanske borde göra nåt till P3 med henne. (Jag gjorde min kortpraktik på Populär i Göteborg då).

Så träffade jag henne en kväll på hennes skola. Var så himla söt tjej. Gjorde en intervju och bästa av allt så framförde hon en cover för mig. En Tom Waitscover som jag nog föredrar framför originalet om jag ska va ärlig.

Sen började snart resten av Sverige fatta hur grym Anna va och det här är hennes utan tvekan bästa låt. Det vrider sig i hjärtat på mig varje gång. Fortfarande.

Anna von Hausswolff – Track of Time by Kning Disk

Lämna en kommentar

Filed under Musikvideo, Musique

Kommentera

