Ikväll: P3 GULD!

OBS. hundarna har inget med textens innehåll att göra. De var bara för änglalika för att skippa.

Känns som jag har blivit definitionen av världens kanske sämsta bloggare. For that I am sorry. Men med feber, flytt, nytt jobb och dj-namn har bloggen fått vänta lite. Sen är jobbet fortfarande hemligt så jag får slå mig på fingrarna rätt ofta för att inte berätta nåt om det. Sen gör jobbet att jag får högre krav på vad inläggen ska innehålla osv osv. Men okej jag ska hålla käften i några dar till. Vad jag kan berätta är att jag ikväll ska på P3 GULD och är taggad som aldrig förr.

Jag har unnat mig en tjusig kreation av Ida Sjöstedt kvällen till ära. Ett härligt svart/guldigt fodral med endast en arm – men den är yvig som två! Efter mingel och gala ska jag spela ihop med Calle Dernulf på efterfezten. Sen hänga runt med Emma och Hanni precis som förra året, oh my oh my det kommer bli så fett.

Jag kan inte riktigt svara på var spelningen kommer landa musikaliskt men om jag ska utgå från efterfesten förra året kommer det knappt spela nån roll vad vi spelar för stämningen kommer vara strålande ändå, och inte blir det sämre av att Rebecca & Fiona kommer att blasta sönder övervåningen efter oss. Om det nu finns något kvar av den.

Ahhh det ska bli så jävla kul. Hoppas vi ses där!

Misstänker att det blir all out tech house för min del…

2 kommentarer

Filed under Klubb, Musique, Resor, Sandra spelar skivor

2 responses to “Ikväll: P3 GULD!

  1. Janna

    Grattis till nytt jobb Sandra! Sanna berättade om flytt och allt. Hoppas det går bra!🙂
    Och lägg upp bild på blåsan!🙂 Låter riktigt fint.
    Kram

  2. Åh vad gullig du e Janna, tack!!! Ja jag flyttar nu i helgen. Känns något förvirrat. Lite spännande, läskigt, roligt och sorgligt på samma gång.
    Men du hoppas vi ses snart, får ta en tripp till Oslo tänker jag! Kram!

Kommentera

